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GUACAMOLE JAPAN株式会社の取扱いブランドを販売する本オンラインショップは、GUACAMOLE JAPAN株式会社が運営および販売、メールマガジン配信業務を行っております。
GUACAMOLE JAPAN株式会社(以下「当社」といいます)は、当社が運営する本オンラインショップ(以下「本サービス」といいます)の利用規約(以下「本規約」といいます)を以下の通り定めます。
なお、本サービスを利用される方は、以下の条件にご承諾いただいたことになります。


第1章 総則

第1条 本規約の範囲及び変更
本規約は本サービスの利用に関し、当社および会員(第3条で定義します)を含む本サービス利用者(以下「利用者」といいます)に適用されるものとします。
当社は、利用者に事前の承諾を得ることなく、ウェブサイト上での掲載または電子メール等の当社が適当と判断する方法で利用者に通知することにより本規約をいつでも変更できるものとし、本規約を変更した場合、本サービスの利用に関する一切の事項は、変更前の利用者も含めて変更後の利用規約によるものとします。

第2条 本サービスの利用
利用者は、本規約、法令、規則、通達および当社が別途定めるルール等に従い、本サービスを利用するものとします。


第2章 会員

第3条 会員
「会員」とは、本規約を承認いただいた上、当社所定の手続に従い会員登録を申請し、当社がこれを承認した方をいいます。

第4条 会員登録
会員登録希望者は、本サービスの会員登録ページから当社の指定する方法に従い会員登録申請を行うものとします。
クレジットカードの登録を行なう場合は、ご本人名義のクレジットカードでなければならないものとします。
当社は第1項の申請に対し、登録確認メールを送信することにより申請を承認するものとします。
会員は、当社から不定期に配信される電子メール、カタログ等(メールマガジン、告知メール、お知らせメール、電話、チラシ、カタログ、その他冊子等郵送によるご案内の送付も含むがこれらに限られない)のご案内を受信または受領することを承諾するものとします。
当社は、以下の各号のいずれかに該当する場合、当該登録申請を承認しない場合があります。
(1) 入会希望者本人以外の者による会員登録申請の場合
(2) 入会希望者が過去に本規約、または当社若しくは当社関連各社による商品売買若しくはサービスの提供に関する契約若しくは規約に違反したこと等により、会員登録の抹消、利用資格の取消し、その他解除されたことなどの処分をうけていることが判明した場合
(3) 入会希望者の申請内容に、虚偽または不正確な事項が含まれている場合
(4) 入会希望者が、過去に当社または当社グループ各社による商品売買またはサービスの提供に関して、料金等の支払債務の履行遅延、長期間にわたる商品の受取り不能、不適切な返品・交換の要求またはその他の債務不履行があったことが判明した場合
(5) その他登録申請を承認することが不適当であると当社が判断する場合

第5条 変更の届出
会員は、住所、氏名、電話番号、クレジットカード番号、その他当社に届出ている事項に変更が生じた場合には、当社が別途指示する方法により、すみやかに当社に届出るものとします。
当社は、会員が適宜、変更登録を行わなかったことにより何らかの損害が生じたとしても、一切責任を負わないものとします。

第6条 本サービスの利用停止、会員登録の取消
当社は、会員が以下の各号のいずれかに該当する場合、会員に事前通知することなく本サービスの利用停止または会員登録を抹消することができるものとします。
(1) 過去に本規約違反をしたことなどにより会員登録の抹消などの処分をうけていることが判明した場合
(2) 当社または当社グループ各社による商品売買またはサービスの提供に関して、料金等の支払債務の履行遅延、長期間にわたる商品の受取り不能、不適切な返品・交換の要求またはその他の債務不履行があったことが判明した場合
(3)会員の所在が不明となり、当社が会員と連絡が取れなくなった場合
(4) 第13条(禁止事項)の行為を行った場合
(5) 本規約、または当社若しくは当社グループ各社による商品売買若しくはサービスの提供に関する契約若しくは規約に違反した場合
(6) 会員登録後、申請内容に虚偽または不正確な事項が含まれていることが発覚した場合
(7) その他、本サービスの運営・管理上、会員として不適当であると当社が判断する場合

第7条 退会手続
会員は、当社所定の手続を経て、いつでも退会することができるものとします。会員は、当社が会員からの退会申請を受領した時点で会員資格を喪失するものとします。
前項に基づく退会が行われたとしても、その時点で既に発生した会員の債務には影響を及ぼさず、本規約が適用になります。

第8条 IDおよびパスワードの管理
会員は、会員自身で設定したユーザーIDおよびパスワードの管理責任を負うものとします。
会員は、ユーザーIDおよびパスワードを第三者に譲渡、売買、承継、貸与、質入、開示または漏洩等してはならず、また、複数人で共用することも認められないものとします。
会員は、ユーザーIDおよびパスワードの管理不十分、使用上の過誤・不手際、第三者の使用等(家族、従業員等による使用を含むがこれに限らない。)に起因する損害につき自ら責任を負うものとし、当社は一切責任を負担しないものとします。
会員は、ユーザーIDおよびパスワードが第三者によって不正に使用されていることが判明した場合、ユーザーIDまたはパスワードを失念した場合には、直ちに当社に連絡するものとし、当社からの指示がある場合には、これに従うものとします。また、ユーザーID及びこれに対応したパスワードによりなされた本サービスの利用は会員本人によりなされた利用とみなします。
利用者は、本サービス利用の際に行うクレジットカード番号の送信行為等の決済手段に伴う漏洩等の危険性を認識し、自己の責任の下にこれを行うものとします。(第16条に記載)


第3章 個人情報
第9条 利用者情報の利用
当社は、以下の目的のために、個人情報を利用できるものとします
(1) ご登録時に利用者が希望された情報の提供を行うため
(2) 商品の発送およびお申込みの処理に関わる業務を行うため
(3) 当選された方へのプレゼントの発送およびお申込みの処理に関わる業務を行うため
(4) ブランド、商品、店頭、各種優待施策、イベント、ポイントサービス等の各種サービスに関するご案内(電子メール、チラシ、カタログ、その他冊子等の郵送、電話等の方法による広告宣伝のご案内を含む)
(5) アンケートの実施のため(会員登録希望者がその登録申請を完了しておらず、各種情報の入力途中であった場合における、登録希望者が登録申請を完了されなかった理由等に関するものを含む)
(6) 通信販売の場合の商品発送、代金決済、その配送に関してのご確認やご連絡のため
(7) 商品等の研究開発、マーケティング、カスタマイズ、販売促進、サービス向上等に関する調査依頼または改善のため
(8) 本人確認、認証サービスのため
(9) 上記の運用に関連し必要なご連絡のため
当社は、当社は、個人情報を調査・分析するために利用する場合は、原則として利用者個人を識別できない状態に加工したうえで利用できるものとします。
当社は、利用目的の範囲を超えて個人情報を利用する必要が生じた場合には、その旨を事前にお知らせし、利用者の同意を得たうえで利用するものとします。
16才未満の利用者が個人情報を当社に登録する場合は、必ず保護者の同意のもとで行なっていただくものとします。

第10条 サービスの範囲
当社は、個人情報を厳重に保管・管理するものとします。
当社は、利用者ご本人から事前の同意・承諾を得ない限り、以下の各号に該当する場合を除き、個人情報を第三者に開示、提供することはないものとします。
(1) 銀行口座の正当性やクレジットカードの有効性を確認するため、金融機関などへ個人情報を提供する場合。
(2) 法令に基づく場合。
(3) 人の生命、身体又は財産の保護のために必要がある場合であって、本人の同意を得ることが困難であるとき。
(4) 公衆衛生の向上又は児童の健全な育成の推進のために特に必要がある場合であって、本人の同意を得ることが困難であるとき
(5) 国の機関もしくは地方公共団体又はその委託を受けた者が法令の定める事務を遂行することに対して協力する必要がある場合であって、本人の同意を得ることにより当該事務の遂行に支障を及ぼすおそれがあるとき。
(6) その他、本サービスの運営に必要な場合
当社は、ダイレクトメール代行業者および情報処理業者等に対して、個人情報の取扱を委託できるものとします。その場合には、当社の責任で適切な委託先を選定し、必要に応じて、個人情報の取扱に関する契約を締結したうえで委託するものとします。
当社は、当社の都合により、保管している個人情報を廃棄・消去させていただく場合があるものとします。

第11条 個人情報の問い合わせについて
利用者は、個人情報の開示、変更および削除に関するご請求は以下の個人情報に関する相談窓口へ連絡するものとします。当社は、利用者ご本人からのお申し出であることをご確認のうえ、速やかに対応いたします。
【個人情報に関する相談窓口】
GUACAMOLE JAPAN株式会社 お客様お問い合わせ
お問い合わせ先 : 03-6904-0246
営業時間 10:00~16:00(平日のみ:年末年始祝日を除く)


第4章 サービスの利用
第12条 サービスの範囲
利用者は本サービスの提供するさまざまなサービスを利用できるものとします。なお、会員以外の利用者は、一部ご利用できないサービスがあります。利用できるサービスの範囲については別途定めるものとします。当社は、利用できるサービスの範囲または内容を、利用者に事前の承認を得ることなく変更することができるものとします。

第13条 禁止事項
利用者は以下の行為を行ってはならないものとします。
ご利用の際に虚偽または誤解を招くような登録内容を申請する行為。本サービスの運営を妨げ、その他本サービスに支障をきたすおそれのある行為。
クレジットカードを不正使用して本サービスを利用する行為。
ユーザーIDおよびパスワードを不正に使用する行為。
他の利用者、第三者もしくは当社に迷惑、当社の信用を毀損する行為、不利益もしくは損害を与える行為、またはそれらのおそれのある行為。
他の利用者、第三者もしくは当社の著作権、商標等の知的財産権、肖像権、人格権、プライバシー権、パブリシティー権その他の権利を侵害する行為またはそれらのおそれのある行為。
本サービスを通じて入手した画像、テキスト、デザイン、ロゴ、映像、音声、プログラム、アイディア、情報等(以下「コンテンツ」と総称します。)を利用者が私的使用の範囲外で使用する行為。
他の利用者、または他の利用者以外の第三者を介して、本サービスを通じて入手したコンテンツを複製、販売、出版、頒布、公開及びこれらに類似する行為。本サービスを商業目的で利用する行為(但し、当社が予め認めたものは除きます。)。
会員たる地位またはその地位に基づく権利を第三者に譲渡しまたは行使させる行為。
公序良俗に反する行為その他法令に違反する行為、またはそれらのおそれのある行為。
その他、当社が不適当と判断する行為。

第14条 知的財産権
本サービスを構成するコンテンツに関する一切の権利(所有権、知的財産権、肖像権、パブリシティー権等)は当社または当該権利を有する第三者に帰属しています。
利用者は、コンテンツについて、一切の権利を取得することはないものとし、権利者の許諾を得ることなく、所有権、著作権を含む一切の知的財産権、肖像権、パブリシティー権等、コンテンツに関する全ての権利を侵害する一切の行為をしてはならないものとします。
本条の規定に違反して問題が発生した場合、利用者は、自己の費用と責任においてかかる問題を解決するとともに、当社に何等の迷惑または損害を与えないものとします。


第5章 商品の購入
第15条 商品の購入
利用者は、本サービスを利用して当社から商品またはサービス(以下「商品等」といいます)を購入することができます。
利用者は、商品等の購入を希望する場合、当社が指定する方法に従って商品の購入またはサービスの利用を申込むものとします。
前項の申込に対して、当社より承諾する旨の電子メールを利用者宛に発信した時点で、利用者と当社との間に当該商品等に関する売買契約が成立するものとします。ただし、利用者指定のクレジットカード会社から不履行の旨の連絡があった場合はこの限りではありません。
前項の規定に関らず、本サービス利用に関して不正行為または不適当な行為があった場合、当社は売買契約を取消もしくは解除、その他適切な措置を取ることができるものとします。
本サービスによる商品等の配送は、日本国内に限ります。

第16条 決済方法
商品等のお支払い金額は、消費税を含む商品購入代金、取り扱い手数料の合計となります。
本サービスによって購入された商品等のお支払いに関しては、利用者本人名義のクレジットカードによるお支払い、および当社が別途認めるお支払方法によるものとします。
クレジットカードでのお支払いの場合は、利用者がカード会社との間で別途契約する条件に従うものとします。なお、利用者と当該クレジットカード会社等の間で紛争が発生した場合は、当該当事者双方で解決するものとします。

第17条 商品の返品・交換等
商品の返品は、配送中の破損、商品の瑕疵、商品間違い、当社が別途認める場合を除き、できないものとします。また、かかる商品の返品及び商品に瑕疵があった場合の商品の交換または交換できない場合の解除は、利用者が商品を受領した後当社が定めた期間内(7日間以内)に返品をした場合に限り行ないうるものとします。
利用者は、利用者の負担により前項の返品を当社が別途定める方法に従い行うものとします。

第18条 商品に関する免責
本サービスにおいて売買される商品に関する保証は、特に明示していない限り、添付されている製品保証書の記載内容に準拠するものとします。当社は、本サービスにおいて売買される商品につき、製品保証書記載内容以外の点については、その品質、性能、他の商品との適合性その他のいかなる保証も行いません。
当社は、(配送先不明等によるトラブルに関しては、)会員が登録している連絡先へ連絡すること、および商品購入の際指示した送付先に商品を配送等することにより免責されるものとし、また、お届けまでの期間や日時を保証するものではございません。
当社は、在庫商品について万全を期すように努力いたしますが、万一在庫がない場合、会員からの申込をキャンセルさせていただく場合がございます。この場合の詳細な対応につきましては、別途会員に対し通知させていただきますが、このキャンセルさせていただいた場合も、会員は当社に対していかなる損害賠償、損失補填等を求めることはできません。
当社は、法律上の請求原因の如何を問わず、いなかる場合においても本サービスの利用および本サービスにおいて売買される商品に関する損害、損失、不利益に関して前条に定める以外の責任を負わないものとします。


第6章 クーポン
第19条 クーポンの発行
当社が運営する本サービスが、会員に対してクーポンを発行し、獲得したクーポン額に応じて商品購入時にご利用が可能です。
クーポンの発行について下記のとおりに定めます。
当社は、会員がクーポン発行条件を満たした場合について、当該会員にクーポンを発行します。会員がクーポン発行条件を満たすかどうかの決定は当社が行い、会員はこれに従うものとします。
クーポン発行条件及びクーポンご利用期限及びクーポン額等の条件は、本ウェブサイト、又はE-mailにて告知します。
クーポン発行条件及びクーポンご利用期限及びクーポン等の条件は、当社が自由に定めることができます。会員への通知や承諾なしに追加、削除、増減額その他の変更をすることができます。

第20条 クーポンの使用
クーポンはそれを保有する会員本人のみが使用できます。
異なる会員番号で保有されているクーポンを合算すること、または同時に使用することはできません。
会員は保有するクーポンを第三者へ譲渡、貸与、または担保へ提供すること、会員間で共有することはできません。また、クーポンは相続されません。
一旦、クーポンの使用処理が完了した場合、いかなる場合もこれを取り消すことはできません。
会員がポイント使用後に、第22条2項に定めるクーポン取消事由に該当することが判明した場合、当社は遡及的にクーポンの使用を取り消すことができます。この場合、会員は当社に対し、クーポンの使用によって得た物品またはサービスの代金相当額の支払いを行っていただくものとします。
いかなる場合でもクーポンを換金することはできません。
クーポンの使用により提供された物品またはサービスについて公租公課が課される場合、当該公租公課は会員の負担となります。

第21条 第三者による使用
当社は、同一の会員番号、ログインID及びパスワード(以下、「会員番号等」といいます)を用いた本サービスの利用、その他一切の行為は、当該の会員番号等を保有する会員による利用及び行為とみなします。会員番号等が第三者に使用されたことによって当該会員が被る損害について、当社は一切責任を負いません。

第22条 クーポンの取消・失効
当社が発行するクーポンの有効期限は発行の都度に設定されます。
当社は、会員が以下のいずれかに該当した場合、クーポンの全部または一部を取り消すことができます。
(ア) 購入された当社製品等が返品された等、クーポンの発行条件を満たさなくなった場合
(イ) 不正な手段によりクーポンの発行を受けた場合
(ウ) 本規約、会員規約、利用規約及び個別規約に反した場合
(エ) 退会または会員資格の取消で、本プログラムの会員資格を失った場合
(オ) システムの誤作動等により取り消しや訂正が必要と当社が判断した場合
(カ) その他当社が必要と判断した場合


第7章 本サービスの運用
第23条 情報の管理
本サービスにおいて利用者が発信したコメントその他の情報について、当該利用者に著作権が留保されるものの、当社が利用可能と判断した場合は、当社は当該利用者に断りなく本サービスにおいて無償で自由に利用(複製、改変、転載等その他一切の利用を含む)できるものとし、当該利用者は当社および当社の指定する第三者に対し、著作者人格権を行使せず、異議を申し立てないことを承諾するものとします。
また、次の各号の一つにでも該当する場合には、利用者に断りなくこれを削除することができるものとします。
当該情報が当社もしくは第三者の著作権を含む一切の知的財産権、肖像権、パブリシティー権等、コンテンツに関する全ての権利を明らかに侵害し、または当社もしくは第三者の名誉もしくは信用を明らかに棄損していると認められた場合。
当該情報が第三者の著作権を含む一切の知的財産権、肖像権、パブリシティー権等、コンテンツに関する全ての権利を侵害し、または第三者の名誉もしくは信用を毀損しているとの警告を、当社が当該第三者から受取った場合。
日本または適用ある外国の法令に明らかに違反していると認められた場合。
国の機関もしくは地方公共団体またはその委託を受けた者から削除するよう命令を受けた場合。

第24条 本サービスの保守
当社は、本サービスの稼動状態を良好に保つために、以下各号の場合利用者に事前に通知を行うことなく本サービスの提供の全部あるいは一部を中止することができるものとします。
(1)システムの定期保守および緊急保守の場合。
(2) 火災、地震、洪水、落雷、停電、通信回線の事故、通信事業者の不履行、戦争、内乱、テロ、暴動、騒擾等の天変地異や社会不安、第三者による妨害行為等の不可抗力により、システムの運用が困難になった場合。
(3) その他、止むを得ずシステムの停止が必要と当社が判断した場合。
利用者は、利用者の負担により前項の返品を当社が別途定める方法に従い行うものとします。

第25条 その他免責事項
当社は、利用者が本サービスをご利用になれなかったことにより発生した一切の損害について、いかなる責任も負わないものとします。
当社は、利用者の登録内容に従い事務を処理することにより免責されるものとします。
当社は、本サービスの内容や情報等について、その安全性、正確性、確実性、有用性、最新性、道徳性、機能性、完全性、目的適合性、コンピュータウィルスに感染していないこと等につき保証しないものとします。
本サービスから他のウェブサイト若しくはリソースへのリンク、または第三者のウェブサイト若しくはリソースから本サービスへのリンクを提供している場合、当社は、当該リンク先の内容、利用及びその結果については、いかなる責任も負わないものとします。(安全性、正確性、確実性、有用性、最新性、道徳性、機能性、完全性、目的適合性、コンピュータウィルスに感染していないことを含みますが、これらに限りません。)なお、当社は、リンク先のウェブサイトまたはリソースの内容が、違法または本サービスの管理・運営上不適切であると判断した場合には、利用者に何らの通知を要することなく、当該リンク先を削除することができるものとします。
利用者が、本サービスをご利用になることにより、他の利用者または第三者に対して損害等を与えた場合には、当該利用者は自己の責任と費用において解決し、当社には一切迷惑を与えないものとします。
当社は、利用者が本サービスを利用する際に発生する通信費用について、一切負担しないものとします。

第26条 その他

  1. 当社と利用者との連絡方法は、原則としてE-Mailによるものとします。
  2. 本サービスのご利用に関して、本規約または当社の指導により解決できない問題が生じた場合には、当社と利用者との間で双方誠意をもって話し合い、これを解決するものとします。
  3. 本規約は日本法に基づき解釈されるものとし、本サービスの利用に関して訴訟の必要が発生した場合には、東京地方裁判所または東京簡易裁判所を第一審の専属的管轄裁判所といたします。

 


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Chapter 1 General Rules
Article 1 Scope and changes of the agreement
This agreement is applied to the users of this service (referred to as "users"), including the Company and members (defined in Article 3) regarding the use of this service. We reserve the right to change this agreement at any time by notifying the user by posting on the website or by e-mail or other methods that we deem appropriate without obtaining the prior consent of the user. These Terms of Service constitute the entire agreement between you and us and they supersede any and all earlier agreements between you and us. 

Article 2 Use of Services
The users shall use this service following this agreement, laws, regulations, notifications, and rules set separately by the Company.

Chapter 2 Members
Article 3 Members
"Member" means a person who has approved this agreement, applied for membership registration per the procedures established and approved by us. The members shall use this service following this agreement, laws, regulations, notifications, and rules set separately.

Article 4 Membership Registration
If you like to register with us, please follow membership registration on the site.
In order to make purchases on the Site you will be required to provide your personal details. In particular, you must provide your real name, phone number, e-mail address and other requested information as indicated. Furthermore, you will be required to provide payment details that you represent and warrant are both valid and correct and you confirm that you are the person referred to in the Billing information provided.
We shall approve the application by sending a registration confirmation email for the application in paragraph 1.
By registering with us on the site, you agree to receive occasional Direct Mail, Telephone, and Digital correspondences that from us (including but not limited to e-mail newsletters, notification e-mails, notification e-mails, telephones, flyers, catalogs, and other information sent by mail such as booklets).
We reserve the right to deny the registration application if any of the following conditions apply.
(1) When the membership registration request is done by a person other than the applicant for membership.
(2) When the applicant has violated this agreement, or the contract or agreement regarding the sale of goods or the services with our other affiliated companies, resulting in the membership termination or us, denied access to the services and engaged in prohibited activities.
(3) When the applicant submits false or misleading information.
(4) When we discover that the applicant for membership has been delayed in payment and other activities, unable to receive products for an extended period, improper returns/exchange requests, or engaged in other default activities regarding the sale of goods or services by the Company and our affiliates 
(5) When, in our sole judgment, we deem it inappropriate to approve the registration application.

Article 5 Notification of Change
When there is a change in the address, name, telephone number, credit card number, or other matters, the member shall promptly inform us by the method separately instructed by us. We shall not be liable for any damage caused by the member failing to notify us of the change appropriately.

Article 6 Suspension of use of this service, cancellation of membership registration
We have the right to prohibit you from using this site or to remove your membership without prior notice in any of the events listed below:
(1)When we discover that you have had your membership deleted in the past due to committing an infraction of any terms or conditions relating to services provided by us.
(2) When it turns out that the applicant for membership has been delayed in payment, unable to receive products for an extended period, improper returns/exchange requests, or engaged in other default activities regarding the sale of goods or services by the Company or our affiliates.
(3) When the whereabouts of a member become unknown and we cannot contact the member.
(4) When you commit the act of Article 13 (prohibited use) under the Terms of Service.
(5) When the applicant has violated this agreement, or the contract or agreement regarding the sale of goods or the services with the Company or our other affiliates.
(6)When we discover that the applicant submitted false or misleading information.
(7) When we reasonably determine that your use of this site or continuation of your membership is improper under the Terms of Service.

Article 7 Membership Withdrawal
You may withdraw the membership at any time through the procedures determined by us. The member shall lose the membership qualification when the Company receives the withdrawal application from the member.Even if the membership is withdrawn in accordance with the Company policy, you will remain liable for all amounts due up to and including the date of termination. 

Article 8 Management of ID and password
You are responsible for maintaining the password and account's confidentiality and are fully responsible for all activities that occur under your password or account. The member shall not transfer, sell, succeed, lend, pledge, disclose, share the user ID and password to a third-party, and shall not share it with multiple people.
Members are responsible for damages caused by mismanagement of user IDs and passwords, unauthorized use, and use by third-parties (including but not limited to use by family members, employees, and others.). 
We will not be liable for any loss or damage arising from your failure to comply with these requirements.
When the member finds any unauthorized use of your user ID and password by a third-party, or if you forget the user ID or password, the member shall immediately contact us. You shall follow our protocol if instructed by us. Furthermore, the use of the service made by the corresponding user ID and the password corresponding is regarded as the use made by the member.
The user shall be aware of the risk of security breach associated with payment methods such as transmitting credit card numbers when using our service and shall do so at one’s own risk. (Described in Article 16)


Chapter 3 Personal Data
Article 9 User Information
We may collect information to :
(1) Provide the services you request when you register with our website
(2) Manage and complete your purchase transactions and shipping.
(3) Manage and complete the transaction and shipping for eligible winners from promotions that our website conducts.
(4) Send occasional Direct Mail, Telephone, and Digital correspondences (including but not limited to e-mail newsletters, notification e-mails, notification e-mails, telephones, flyers, catalogs, and other information sent by mail such as booklets).
(5) Survey to improve our services (including the search for the reason for abandoned registrations to the website, and others).
(6) Contact customers regarding delivery, payment, order confirmation for online orders. 
(7) Improve our merchandise selections, personalized customer service, and overall shopping experience.
(8) Verify identity and conduct authentication services
(9) Communicate with customers regarding the point described above.
When we analyze using the collected data, we use the de-identified information generally. If we encounter the need to use the identified personal data, we will notify the customers to obtain consent. To use the services, you must be over 16 years of age. For anyone who tells us that they are under the age of 16, we must ask for their parent's consent to register with our site.

Article 10 Scope of Service
We are committed to maintaining appropriate safeguards of your personal information with high standards of information security.
We do not share personal information you have provided to us without your consent, unless:
(1) When we provide personal information to financial institutions and others for credit checking or screening of the bank accounts and the credit cards. 
(2) When required by law.
(3) When it is necessary to protect the life, body or property of a person and it is difficult to obtain the consent of the person.
(4) When it is incredibly necessary to improve public health or promote the sound development of children, it is difficult to obtain the person's consent.
(5) When it is necessary for a government or local public bodies or a person contracted to cooperate in carrying out the affairs stipulated by laws and regulations, and when obtaining the person's consent disrupt the proceedings.
(6) Any other uses set out in the terms and conditions for the use of our services.
We also may disclose information to outside companies that help us bring you the products and services we offer. We require that these outside companies agree to keep confidential all information we share with them, use the information only to perform their obligations in our agreements with them, and abide by applicable data privacy laws. We may discard and delete the personal data for any reason that we deem it necessary.

Article 11 Contact
If you have any requests regarding personal data sharing, changes, and removal, please contact below. We will contact you shortly.
Contact info for Personal Data】 
GUACAMOLE JAPAN Co.,Ltd. Customer Service
Tel: 03-6904-0246
Hours: 10AM-4PM (Monday-Friday: excluding New Year’s and National holidays)


Chapter 4 Use of Service
Article 12 Scope of Service
To use some of the services or features made available to you on this site, you will need to register for an account. If you are not registered with us, certain services are unavailable to you. We will defy the limited service area in a different section. We reserve the right to update, change, or replace any part of these Terms of Service without users' permission.

Article 13 Prohibited Uses
We prohibit users from performing the following acts.
Act of submitting false or misleading information when you use our service.  
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Chapter 5 Purchase Policies

Article 5 Purchase Policies
Users can use this service to purchase products or services (hereinafter referred to as "products, and others") from the Company.
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When we send an e-mail to the user accepting the order, a sales contract regarding the product and others shall be completed between the user and the Company. However, this does not apply if the credit card company specified by the user informs us of the default.
Notwithstanding the provisions of the preceding paragraph, if there is any fraudulent or inappropriate act regarding the use of this service, the Company shall be able to cancel or cancel the sales contract or take other appropriate measures.
The delivery of products and others by this service is limited to Japan.

Article 16 Payment Method
The product and others' payment amount is the total of the product purchase price, including consumption tax and the handling fee.
Regarding the payment of products purchased by this service, payment by credit card under the name of the user and payment method approved separately by us are accepted.
When paying by credit card, the user shall be subject to the terms and conditions separately contracted with the card company. If a dispute occurs between the user and the credit card company and others, both parties shall resolve it.

Article 17 ********************
We do not accept returns unless they are damaged during shipping, faulty products, incorrect items, or otherwise approved by the Company. Return, exchange, or cancellation process of the products must be resolved only within the period specified by the Company (within 7 days) after receiving the product.
The user shall return the products outlined in the preceding paragraph at the user's expense, following the method separately determined by the Company.

Article 18 Disclaimer regarding products
Unless otherwise specified, the warranty regarding the products shall be in accordance with the contents of the attached product warranty. The Company does not guarantee the quality, performance, compatibility with other products, or any other guarantees regarding the products except for the contents stated in the product warranty.
The Company shall be exempted from the liability from contacting the registered information by the member (for troubles due to unknown delivery address, and others) and delivering the product to the address specified when purchasing the product. Also, we do not guarantee the delivery period or date and time.
We will make every effort to ensure that the products are in stock. However, in the unlikely event that they are out of stock, we may cancel the order. We will notify the member of the detailed measures separately when it occurs.  We reserve the right to cancel the order due to out of the stock situation, and the member will not be able to request any damages or loss compensation from the Company.
The Company shall not be liable for any damages, losses, or disadvantages related to the use of this service and the products sold or sold in this service, regardless of the claim's legal cause, other than those specified in the preceding article.


Chapter 6 Coupon

Article 19 Issuance of coupons
This service, operated by the Company, issues coupons to our members, and they can use it at the time of purchase of the products according to the amount from coupons obtained.
The issuance of coupons is stipulated as follows.
The Company will issue a coupon to a member when the member meets the criteria. We will determine whether or not the member meets the coupon issuance conditions, and the member shall comply with this.
We will announce the eligibility, expiration date, and the coupon's amount on the website or by e-mail.We can freely determine the conditions such as eligibility, expiration date, and the amount. We can add, delete, increase/decrease the amount or make other changes without notifying or consenting our members.

Article 20 Use of Coupons
The members whom we issued the coupons can only use them.
Coupons held with different membership numbers cannot be combined or used at the same time.
Members may not transfer, lend, or provide collateral their coupons to third-parties or share them among members. Also, coupons will not be inherited.
Once the coupon is applied, it cannot be canceled under any circumstances.
If the member finds that the reason for canceling the coupon specified in Article 22 (2) applies after using the points, the Company can retroactively cancel the use of the coupon. In this case, the member shall pay the Company the amount equivalent to the price of the goods or services obtained by using the coupon.
The members cannot redeem Coupons in cash value under any circumstances. If taxes and public dues are imposed on the goods or services provided by the use of the coupon, the taxes and public dues will be paid by the member.

Article 21 Use by a Third-Party
If a third-party uses the same membership number, login ID, and password (hereinafter referred to as "membership number and others") for the use of the service and all other actions, it is considered to be used and acted by the member who holds the membership number and others. The Company is not liable for any damages incurred by the member due to the use of the member number and others by a third-party.

Article 22 Cancellation / Expiration of Coupon
We set the expiration date of the coupon each time we issue. 
We have a right to cancel all or part of the coupon if the member falls under any of the following conditions.
(ア) When the coupon issuance conditions are no longer met, such as when the members return the products.
(イ) When a coupon is issued by unauthorized means.
(ウ) When the members violate this agreement, membership agreement, terms of use and individual agreement.
(エ) When the members lose their membership due to withdrawal or cancellation of membership by us.
(オ) When the Company determines that cancellation or correction is necessary due to system malfunction and other reasons.
(カ) When the Company deems it necessary


Chapter 7 Service Operation

Article 23 Information Management
Although the copyright of comments and other information sent by users in this service is reserved to the user, if we deem that it can be used, we are free to use this service free of charge without notice to the user. (Including duplication, modification, reprinting, etc.), and the user shall not exercise the moral rights of the author and shall not object to the Company or a third-party designated by the Company.
In addition, if any of the following conditions apply, we can delete it without notifying the user.
When the information infringes on all rights related to the content, such as all intellectual property rights, portrait rights, publicity rights, etc., including the copyright of the Company or a third-party, or the honor or credit of the Company or a third-party.
When we receive the warning from a third-party that the information infringes on all rights related to the content, such as all intellectual property rights including copyrights of third-parties, portrait rights, publicity rights, etc., or damages the honor or credibility of third-parties. 

Article 24 Maintenance of Service
In order to keep the service in good working condition, we may cancel all or part of the provision of this service without notifying the user in advance in each of the following cases.
(1) For regular system maintenance and emergency maintenance.
(2) When the operation of the system becomes difficult due to force majeure such as fires, earthquakes, floods, lightning strikes, power outages, telecommunication line accident, telecommunications carrier defaults, wars, internal disturbances, terrorism, riots, civil commotion, and other natural disasters, social unrest, and acts of sabotage by third-parties.
(3) When we determine that we deem it necessary to stop the system with other reasons.
The users shall return the returned goods outlined in the preceding paragraph at the user's expense, following the method separately determined by the Company.

Article 25 *********************
The Company shall not be liable for any damages caused by the user's failure to use our service.
The Company shall be exempted from liability by processing the business according to the registered contents of the user.
We do not guarantee safety, accuracy, certainty, usefulness, up-to-dateness, morality, functionality, completeness, relevance, software viruses, etc. regarding the content and information of this service. 
When we provide a link from this service to another website or resource or a link from a third-party website or resource to this service, we do not take any responsibility for the content, service, or outcome related to those links. (Including, but not limited to, safety, accuracy, certainty, usefulness, up-to-dateness, morality, functionality, integrity, fitness for purpose, and computer virus infection.). If we determine that the content of the linked website or resource is illegal or inappropriate for our service's management and operation, we will terminate the link without requiring any notification to the user.
If a user causes damage to another user or a third-party by using our service, the user will resolve it at one’s own risk and expense and not inconvenience us.
The Company shall not bear any communication costs incurred when the user uses this service.

Article 26 Others

  1. As a general rule, the method of contact between the Company and the user shall be by e-mail.
  2. If a problem that cannot be solved by this agreement or our guidance arises regarding the use of this service, the user and we shall discuss in good faith and resolve it.
  3. This agreement shall be interpreted based on Japanese law, and if a proceeding is required regarding the use of this service, the Tokyo District Court or the Tokyo Summary Court shall be the exclusive jurisdiction court of the first instance.